Günümüzde tüketiciler bir ürünü ya da bir hizmeti almaktan çok markayı satın alıyorlar. Tüketiciler satın aldıkları marka ile ait oldukları veya ait olmak istedikleri hayat tarzını, markanın anlattığı hikayeleri, markanın yaşattığı veya yaşatmayı vaad ettiği deneyimleri ve yaşamak istedikleri duyguları satın alıyorlar. Son yıllarda bu amaçları gerçekleştirecek bir pazarlama aracı klasik pazarlama araçları arasından fark yaratarak ön plana çıkmaya başladı. Bu etkin pazarlama aracının adı Sponsorluk.
Siz de derneğimize sponspor olarak kendi markanızı/şirketinizi büyütürken Türk sporuna destek olmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
İletişim detayları için burayı tıklayınız.
Sponsporluk hakkında daha detaylı yasal bilgi almak için burayı tıklayınız.