Genel

Nahit Şahin Yeniden Ragbi Federasyonu Başkanı

🇹🇷Türkiye Ragbi Federasyonu’nunda yapılan genel kurul sonucunda yeniden başkanlığa seçilen Sn. Nahit Şahin ve Yönetim Kurulu’nu tebrik eder, yeni döneminde başarılar dileriz.

İlgili yazılar

Yeni Yılınız Kutlu Olsun

Admin

TSYD Ankara Yönetimine Başarılar Dileriz

Admin

Şampiyonlarımızı Dopingten Kaybetmemek İçin

Admin